12 Ocak 2008

SEVİYE BELİRLEME SINAVI SBS-basvuru tarihi-dpy-b

2008 SBS başvuru tarihleri açıklandı.
SBS başvuruları 11 şubat 22 Şubat 2008 arasında yapılacaktır.bu yıl 6 . ve 7. sınıflar bu sınava katılabilecekler.SBS(seviye belirleme sınavına) ye başvuran öğrenciler 10 Haziran 2008 tarihinde sınava giriş belgelerini okul müdürlerinden alacaklardır.
SBS ile DPY-B sınavı 21 Haziran 2008 tarihinde Cumartesi günü saat 10.00 da yapılacaktır.yani aynı sınav olacaktır.
ayrıntıları sitemizden öğrenebilirsiniz

21 yorum:

Adsız dedi ki...

anlatımu-mınız için sağ olun ama sbs örn soru naden yayımlanmıo

Adsız dedi ki...

bende istiyıyorum sbs sorularının yayınlanmasınıaradım aradım ve sonunda bişeyler bulabildim bir kaç yere girdim baktim fazla soru vermemişlerdi ama sbs ye örnek sorulardı fazla zor deildi ama bilmiom sbs de karşımıaza neler çıkaçak araştırırsanız bulursunuz biraz karıştırın benim girdiğim yerin adresini hatırlamıom tesadüfen karşima çıktı hepinize iyi şanslar arkadaşlar sbs için (7. sınıf)

Adsız dedi ki...

çok açıklayıcı bilgi vermişsiniz teşekkürler............

Adsız dedi ki...

cidden çok ciddi bilgi verdiniz saolun yani bizde çok anladık ondan kaydolamıoz bi türlü... (7.sınıf)

Adsız dedi ki...

benim matematiğim 100,fenim 96,türkçem 100,sosyalim 92,ingilizcem 100...ben çok başarılı bir öğrenciyim . diğer yorum yazanlar da beni örnek alsınlar.(tembel ve başarısızlar...)

Adsız dedi ki...

arkadaşlar önümüzde KOCA bir SBS var atladıcaz arkadaşlar acıcık gayret daha nolur dişlerini sıksanız.ama fasla sıkmayın kırılmasın dişleriniz arkadaşlar ne kadar başarılı olsakda olmasakta yine buu sbsyi kazanıcaz.dimi arkadaşlar???

Adsız dedi ki...

ban dpy sınavı 6 mayısta dediler ben bişey anlamadım bundan biraz daha bilgi verseniz sevinirim. hemde sbs ile dpy sınavı ikisi bir yapırsa saçma olur

Adsız dedi ki...

ben bişe anlamadım bana verdikleri kaıtta 6 mayısta dpy sınavı yapılcak diolar biraz daha açıklayın

Adsız dedi ki...

ya birazdaha açıklayamazmısınız saten herhesin eli ayağına dolanıyor 37 gün kaldı çok azzz

Adsız dedi ki...

bence çok kolaydı milli eğitim bakanlığına teşekkür rdiyorum sınav çok kolayı

Adsız dedi ki...

ya insanı tırt etmeyin çok kolay çok kolay değinde öbür sınavda çok zor olursa görürsünüz 6.sınıf

Adsız dedi ki...

gerçekten çok güzel anlatmışsınız teşekkürler .....ben katıldım çokgüzel geçti iyi sonuçlar bekliyorum :)

Adsız dedi ki...

bu sınavım çok kolay geçti kesin 500 puan yaparım salaklar bi bok yapamıyo kesin öğretmen olurum kolejde okuyorum

Adsız dedi ki...

of yha bulmıyorum sınav sonuçlarının nerde oldugunu lütfen yardım edin keç aldıgımı ögrenmek istiyorum

Adsız dedi ki...

ya arkadaslar ben hastalandım o yuzden sınava gıremedım sordum tekrardan yapılcak dedıler ama tarıhını bılmıyorum bu konuda bılgınız varsa en kısa zamanda bu sıteye cevabınızı ıletırmısınız ! ! ! NoT : GİREMEZSEM 0 NET YAPMIS OLCAM LUTFEN YARDIMCI OLUN =(

Adsız dedi ki...

arkadaslarr sınav cook kolaydıı insallah 500 puan almısımdırr tabii banaa kolay geldii sizee bilmemm amaa eminim sizdee kazanırsınızz bu aradaa banaa yardımcı olursanızz sevinicemm kazanıpp kazanmadığımıı nasıı oğrenicemmm cicişlerrr:)

Adsız dedi ki...

ben hasan tan ergani de gelecek sene 8 gidecem

Adsız dedi ki...

bence sınav çok kolaydı işallah büyük bir puan almışımdır sonucu cooooooooooooooooook merak ediyorum

Adsız dedi ki...

ben sbs netimi biliyorum 60.33 hepiniz yazın sıramızı öğreniriz

Adsız dedi ki...

be sbsnın cok kolay olcagını tah mın edememıstm ama calıstım ve bana gayette kolay geldı.62 net cıkardm .okulda matematık dersın de okadar zorlanıoyodukı sbsde 2 yanlıs cıkardm. herkesn sbs sınavı iyidir umarım...

Adsız dedi ki...

benim sorularımın hepsi dogru çok sevinçliyim 30 temmuzu iple çekiyorum