25 Ocak 2008

2008 karneleri ne bakmak artik internette

türkiye artık eğitimde çok hızlı gelişen bir ülke konumuna geldi.o kadar ki eskiden ne kitaplar verilirdi ,karneler el ile yazılır okullarda 1 tane bile bilgisayar olmazdı.
Artık devir değişti.Her okulda bilgisayar, her okulun web sitesi ve karneler internette...
Tc kimlik numarası ve doğrulama kodunu girerek öğrencilerin karnelerini veliler bakabilecek.Bu şekilde öğrencilerin başarıları takip edilecek...
Kanaatimce gelecek zamanlarda tüm sınavlar bilgisayarlara girilecek ve her öğrecinin velisi bilgisayardan takip edebilecek.Zannımca yakında onu da göreceğiz..
bu arada E karne sistemine yani internet karne sistemine girmek için
e-okul.meb.gov.tr/Ilkogretim/Veli/iov00001.aspx
bu siteyi kullanınız...
resimli olarak da şöyle kullanılıyor...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

cok yardımcı oldu bu site

Adsız dedi ki...

ya bu SBS yüzünden anamız ağladı.yani lafın gelişi.çalış çalış nereye kadar!insANında bir yere kadar sabrı var keşke hiç sınav olmasa!

Adsız dedi ki...

sbs yüzünden başıma gelmeyen kalmadı önceden eve en erken gelen ben olurdum ama şimdi... o günleri özlüyorum... hayatın da bir sınav olduğunu bilmesem kalp kırizinden gitmiştim şimdiye

Adsız dedi ki...

yha bu sbs yi önceleri hiç önemsemedim son 10 günkalınca ciddiyeti anladım eşşek gibi çalışıyorum hrkese başarılar
msnem
benos-ozer-1995@hotmail.com