17 Temmuz 2008

2008 sbs sonucu full yapanlar

arkadaşlar 2008 sbs sonucu henüz açıklanmadı. tarihini de sitemizden verdik 31 temmuzda sbs sonuçları açıklanacak.
Bazı arkadaşlar yorumlarda full çektiklerini , 1 yanlış ,2 yanlış yaptıklarını söylüyorlar . Bu nedir biliyor musunuz. Yalan :) Neden diyeceksiniz. 15 yıldır okuyorum, o kadar sınava girdim , o kadar sınav gördüm .Nedense sınava girdikten sonra herkes ya full çekiyor ya 1 yanlış vs..vs..Ama sonuçlar açıklanınca hiçkimseden ses seda çıkmaz.Ya kaydırma ya sonuçlar yanlış açıklanmıştır , yada taban puanlarını yükselttiler vs.. vs..

Şimdi bunları neden yazdım. Sbs sonuçları açıklanacak .Fakat tercih yapmayacaksınızı.En yakın gelecek yıl tercih yapacaksınız. Ve kimse kaçıncı sırada olduğunu bilmiyor. çoğu kişiyi göreceksiniz , şu kadar puan aldım diyecekler .Siz siz olun morallerinizi bozmayın.İnanın çoğu yalan yanlış bilgiler vermekte.
2008 sbs sonuçları açıklanınca ne kadar doğru söylediğimi göreceksiniz

77 yorum:

Adsız dedi ki...

sbs sonuçlarının erken açıklasını rica ederim ve full çekenlerin puanlarının az verilmesini arz ederim saygılarla.......

Adsız dedi ki...

wallaha bunu kim yazmıssa eli opulecek adammış yani çok doğru yazmış=)

Adsız dedi ki...

slm
ben yozgatlı hacı nasıl bir site var hele sbs diye biii sınav varya içine tükürdüğümün sınavı berbat

Adsız dedi ki...

ben gazeteden soruları aklımda kaldığı kadar çözdüm vetürkçe 1 boş 1 yanlış ,matı ve feni tam bilmiyorum ama çok kötü değil,sosyal 3yanlış,ingilizce ise full

Adsız dedi ki...

kesinlik le doğru söylüyosunuz.çoğunlukla matematikten kaydırma yaptık diyorlar. çünkü matematiğin katsayısı yüksek.by.

Adsız dedi ki...

bu düsünceye bende katılıyorum.okulllarda yapılan seviye belirleme sınavlarında banada öle oluyodu.ama artık bu hataya düşmüyorum...inannın bana çünkü bende birer 7.sınıf ögrencisiyim ve bu sınava girecegim.

Adsız dedi ki...

valla ağzına sağlık çok doğru herkes full çektim dio bakıcaaz benim abim lgsye girmişti full çektim full çektim diyip duruyodu ne oldu bi baktık kaydırma yapmış ama puanı gene kötü değildi siz siz olun daha herşey belli olmadna konuşmayın lütfen

Adsız dedi ki...

ben 6. sınıf öğrencisiydim.bütün yıl sınawı dikkate alarak ağır bir şekilde ders çalıştım.artık kendimden geçmiş oks konularına da çalışıyordum:) son 1 hafta kala ders çalışmayı kesinlikle kestim, çünkü aklımın karışabileceğinden korkuyordum.hmm bir de şu war asla strese girmiyordum, çünkü başaracağıma inanıyordum.ve en önemlisini, kendime güven duymayı başarı içinde gerçekleştiriyordum.neyse.sınaw sabahı bile bende heyecan yoktu hatta gülerek sınawa girdim:D kitapçıklar dağıtılmış zor sanılan maraton baslamıştı.soruları okumaya baslayınca bir anda beynim durmuştu.sorular acayip kolaydı.benim çalıştığım o zor sorularla bu soruların alakası yoktu.resmen soka girmiştim:Dneyse son olarak sunu söleyeceğim ben 1. olacağımı ya da 1-2 yanlışım olacağını söylemiyorum.sonuçlar açıklandığında da kaydırmışım,şu olmuş bu olmuş diyeceğimi hiiç sanmıyorum.tüm sbs'na girecek arkadaslara asırı panik ve heyecan yapmamalarını,sadece o sınawın konularına düzenli çalışmalarını öneriyorum.tüm sbs'na giren karkadaslara da bekledikleri puanları almalarını diliyorum.

Adsız dedi ki...

bencede ama bazıları doğru olabiliyor ama bunlarda zaten istisnalar bence.bende sbs ye girdim ama bnm öyle değil daha fazla yanlış ama neyse daha seneye var.:)moralleri bencede bozmayın.geziin,dolaşın,eğlenin bence.

seneminan dedi ki...

arkadas haklısın yani kopya cekmeye ne gerek var belki senin ki doğru onunki yanlıs yanii bu yüzden kendin yapmam daha doğru her zaman için ben kendime bu lafı sölüyorum vede kopya cekmeme gerek yoktu arkadas benden kopya cekti okulda sınava girerkene benimki yanlıs cıktı vede onunkide yanlıs cıktı ama o kendi kendini yaktı ben demedim gel bana bak diyee olan kendine oldu bana değil her zaman içinn sunu diyorum (kopya cekme cok iyy birsey değil.)

Adsız dedi ki...

SBS SONUÇLARI AÇIKLANINCA KİMİ ÜZÜLÜCEK KİMİ SEVİNİCEK BELKİDE BEN ÜZÜLENLERİN ARASINDA OLUCAM SİZİN ÖNERİLERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM BU YAZDIKLARIMA CEVAP OLARAK BİR YAZI YAZARMISINIZ

Adsız dedi ki...

bakın arkadaşlar sbs sadece bir sınav hayatımızda her gün her saniye sınav yapıoruz zaten ama sbs biraz daha önemli bir sınav ama siz siz olun sbs den kormayın.Ama bişi sorucam biz nerden kaçıncı oldugmuz mrenicez benim sitem yok

Adsız dedi ki...

doğru ama gazete cevapları verdiler ve ben ingilizcede full yaptım ne ALAKA TABİİ BU senin yorumun

Adsız dedi ki...

benim derslerm çok ii değil ... normal dielim.ama herkes sbs sonuçlarına bakmadan yorum yapıo.önceden girdiğimiz basit sınavlarda süper geçti dediler hep
sonuçlarda da kaydırma yapdıklarını söylediler

Adsız dedi ki...

öncelikle çalışanlar kazansın diyorum herkese başarılar diliyorum sbs çok mantıksız olduğunu düşünüyorum çünkü insanlar 1. sınvı kazandı 2. sınavı kazandı diyerek çocuklarını gevşetiyolar elbette meb'in bir bildiği vardır

Adsız dedi ki...

bncede haklısın herkes yalan konuşuooo ve eminim kii bnm tanıdım birsürü kişide yalan konuşuck..

Adsız dedi ki...

bencede bunu kim yazmışsa dpğru demiş nerdeyse herkes diyo ya 1 ya 2 yada ful çektim dio ama hepsi biraz sallıyo valla mesala ben 12 yasındayım sınava girdim çok basitti kimm sorduysa güzel dedim çünkü güzel geçti ama dedikleri gibi güzel geçmekle herşey bitmiyor ama ben yinede ii bekliyom diğerleri gibi hava atıp ben ful çeektim yok amanin 1 yanlış yok2 öle demiyom valla yani onlar atıyo bazı sazanlarda tutuyo...:)
diğer mesajı yazanada teşekkürler çünkü ii demiş...!

Adsız dedi ki...

hayır ben kahraman maraşta oturuyorum 1 yalışım olduna inanıyom vede kımse benım morelımı bozamaz sen okdar sınava gırmıssın ama çalışmamısındır ama ben 7 ay çalıştım ve ALLAH TAN istetigim ememın karşılıgıııııı?

Adsız dedi ki...

bencede size katılıyorum çoğu kişi yalan atıyo ki yalan atanlarda var eminim bencede kimse bu yüzden moralini bozmasın :D

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar bencede doğru çoğu kişi yalan söylüyüp yüksek puan aldığını belirte bilir kimse bunun için moralini bozmasın bence en iyi olan kazansın

Adsız dedi ki...

inşallah herkez iyi puanlar almışlardır ben (esra)

Unknown dedi ki...

bencede haklı bi açıklama yapmışsınız...bu yazıyı okuduktan sonra birazda olsa moralim yerine geldi.size tşk ederim her kimseniz...

Adsız dedi ki...

peki 50 doğru 22 yanlış 8 boş olsa 80 sorudan yine iyi bir liseye girebilir miyiz?

Adsız dedi ki...

bence doğru söylüyorsun neden se gerçettende herkes salllıo sonuçlar cıkınca görüoz ama bazılarının gerçektende doqru sülüo o kisiden düsük olunca puanuın .... yiyom ama

Adsız dedi ki...

valla bunu kim yazdıysa eline sağlık abi valla ha içimi rahatlattın herkes diyorki ben 80 yaptım ben 86 yaptım felan diyorlardı ama inşalla ama inşallah senin dediğin gibi olur allah senden razı olsun abi valla çok teşekkürler kendine iyi bak hep böyle şeyler yaz sağol yeniden abi adım:metehan
soyadım:sivri

beyza dedi ki...

benm moralim çok kötü o kadar da ii geçmiştii ama hesaplağıma göre 48 net yaptım kimseyede söyliyemedim arkadaşım 70-75 yaparım heralde dedi ve 70 yaptıı walla kızkandım ne yalan söliyim

beyza dedi ki...

bnim netim 51 çok üzgünüm dilerimki dşümez aksine artar inşallah yanlış hesaplmuşmdır

Adsız dedi ki...

nerden ben hepsini full çektim yanlış düşünüyorsunuz belkisiz yapamamış ola bilirsiniz ama ben yaptım

Adsız dedi ki...

ben sbs 7. sınıf öğrencisiyim 6. sınıfların soruları kolay 7. sınıfsoruları ise zordu bana söylermisiniz bu büyük bir haksızlık değil mi

Adsız dedi ki...

hayat sınavdan ibaret degıl ilk önce bunu aklımıza yerlestrmelıyız bu yuzden uzlmek yok calısanın emek verenın hakkı mutlka bı yerde cıkar yazıyı yazan her kımse gercekten elı opulesı bır kısılı olan bırısı...hayat bu her zaman kazanamazsın her zaman kaybedemezsın bunu bıl yeter:)
dusk puan aldım dıyenler hıcte uzulmesınler hayat sürprızlerle dolu amacınız bu sürprızlerı yakalamaktır en basarılı ınsan daıma gulumsemeyı mutlu olmayı bılendır

Adsız dedi ki...

bence sinav çok kolaydi ama herkes demesin ben kazanirim çünkü: bizden mutlaka iyilri var ben 80 sorudan 9 yanliş yaptim hiç mi 8-7-6-5-4-3-2-1-0 yanliş olani yok onun için havalanmayim belki kazanamam

Adsız dedi ki...

benim 49 doğrum var 31 ynlişim var cok üzgünüm senye cok calışip doğri larımı netlerimi yülkseltmeyi umuyom

Adsız dedi ki...

evet çok doğru söylüyosunuz kime sorduysam 1 yanlış 2 yanlış diyo oysaki bunları diyenler deneme sınavında 70'in üzerine çıkamıyorlar herkesin seksen üstü bi benim 70'lerde diye düşünmeye başlamıştım ama sizin yazınız beni çok rahatlattı

Adsız dedi ki...

valahi çok güzel yazmış herkim yazmışsa ellerine salık görücez bakalım full yapanları yanlız ne olur sbs sonuçları çok çabuk açıklansın

Adsız dedi ki...

ya ben oks ye girdim u kadar heyecanlanmadım siz sbsye girdiniss ne bu heyecan ben hiç bilmiyorum yani hem sorularda çoooooooq kolaymış baktımm boktan bi sınavdı ayrıca full çektim diyenlerede inanmayın arkiler
hade hepinise bye bu arada mansisa coq sıcakkkkkkkkkkkkkk

Adsız dedi ki...

bencede çoook gusel yazmış kimse bncede sonuçlarım full diyenler sonuçlar açıklanınca şişiyolarr:) ama inşallah herkes gönlunu göre puanlar alır

Adsız dedi ki...

ben 7. sınıf öğrencisiyim ve bu dönemki sbs sınavının çok zor olmadığını düşünüyorum.tabiki çalışana göre mesela sosyal çok kolaydı:D

Adsız dedi ki...

sbs de işahlah bir deyil 200 birinci çıkar sorular kolaydı hele kışın çok çalışanlara acayip kolay gelmiştir

Adsız dedi ki...

ben 90 sorudan 60 net çektim
ama bana az gibi geliyor

Adsız dedi ki...

amaaan boşverin arkilerim yafff seneye bir daha var 7.sınıflara 6.sınıflara ise hem seneye hem de bürsü sene hiiiiiiiiiiç kafanıza takmayınn :) boşverinnn

Adsız dedi ki...

ben 6.sınıf ögrensiyim sbsde zor olan sorular baya bi vardı özlelliklede matematikde ve fende çok kaydırma falan yapıldı ama ben herkeze başarılar dilerim inşallah herkez kazanır by by saygılarımla

Adsız dedi ki...

ben 6.sınıf ögrencisiyim bence bazı sorular zordu en çokta sayısal bölümü zordu ben burdan herkeze başarılar dilerim by by saygılarımla

Adsız dedi ki...

ben bu konu hakkında şunları düşünüyorum; kötü yapanlar hiç üzülmesin,seneye daha güzel yapa bilirler.ben doğru hatırlıyorsam soruları, batmışım resmen,80 sorudan 2 boş 8 yanlış 71 doğrum var yaaaaaaaaaa benim üzülmem gerek ama ben kendimi teselli edebiliyorum by

Adsız dedi ki...

ben bu konu hakkında şunları düşünüyorum; kötü yapanlar hiç üzülmesin,seneye daha güzel yapa bilirler.ben doğru hatırlıyorsam soruları, batmışım resmen,80 sorudan 2 boş 8 yanlış 71 doğrum var yaaaaaaaaaa benim üzülmem gerek ama ben kendimi teselli edebiliyorum by

Adsız dedi ki...

isimsiz dedi ki... ben 7. sınıf öğrencisiyim bu dönem ki sbs sınavının normal olduğunu düşünüyorum.tabiii çalışan kişi çok önemli.Mesela ingilizce çok kolaydı.

Adsız dedi ki...

ama bu herkes için geçerli değil ki çalışan kazanır kimse gücenmesin 1 ynlış 2ynlış yapanlara da laf atmasın benim 2 yanlışım var ve de eminim zaten benim deneme sinavlarımda iyi geliyordu.

Adsız dedi ki...

herkes gibi bende oksye girdim ama bende kötü alcağımı sandım ama yanılmışım eterefımdaki herkes full yada 5 yanlış vs. diip duruyorlardı
şimi ise .....
liseye ii yerlerde okuyaamyacaklar çünkü hiçbiri hiç ii not yapamamıştı..
ama genede allah gönüllerine göre versin

Adsız dedi ki...

BENCEDE BU YAZIYI YAZAN ÇOK DOĞRU YAZMIŞ ÇEVREMDEKİ İNSANLARIN HEPSİ 70 NETDEN FAZLA YAPTIK DİYORLAR. TABİ ÇOĞUNLUK FULLL AMA BENCE BU YILKİ 6. SINIFLAR TÜRKİYE GENELİNDE ÇALIŞKANDILAR AYRICA HEM BİR SINAV HAYATI KAYDIRMAZ 2 SINAV DAHA VAR BEN İNANIYORUM İYİ BİR LİSE KAZANACAM.BU ARADA BENİM NETİMDE 64. HİÇ ÜZÜLMEYELİM BİZDEN KÖTÜ YAPANLARDA VARDIR

Adsız dedi ki...

bende katılıyorum onu yazan kişiye kötü puan beklıyenler varsada üzülmesinler sonucta 6.sınıfta olanlar 2 sene daha giricekler sbs ye 7.sınıfta olanlarında 1 şansı var sonuçta.....

Adsız dedi ki...

BEN SBS SINAVINDA FULL CEKTIGIME DAİR BİR SEVİNCİM YOK AMA SORULAR COK BASITTI VE COK YANILITICI BAZI SORULAR VARDI.BEN İNGİLİZCEDEN 1 YANLIŞ YAPTIM DİĞER DERSLERDEN FAZLA YANLIŞIM YOK AMA SBS SINAVINDA FULL CEKTIM DIYEN ARKADASLAR FAZLA ÜMİTLENMESİN

Adsız dedi ki...

yaa allahaşkına benim belki 10 belki daha fazla yanlışım var cesareti olan varsa sınav sonucundAN sonra full çektim desin
ayrıcada kim napsın milletin full çektiğini herkes kendi önüne bakıyo full çekenlere deil ayrıcada netlerime bakmadım ama kesin fulll çekmişimdir diyenlere sesleniyorum ve çok yanlışı olupta fulll çektim dienlere sesleniyorum ya yanlışının alduğunu bilipte bu sitede full çektim die hava atsanda bişi değişmez çünkü kimse seni görmediş kimse
seni tanımıyo ayrıca yanlışın olupta burda full çektim dersen zaten kendini oyalamak kandırmak tembelleştirmekten başka bir işe yaramaz unutmadan 2008 sbs sonucu full yapanlar parçasını yazana teşekkür ediyorum ve ona binlerce kez katılıyorum yorumum uzun die okumamazlık yapmayın aslında yazdığım yorum tamamen gerçekleri söylüyor

Adsız dedi ki...

ben cimbomluyum ben yalan soylemem sbs"m iyi geçti.Kötü olanlar üzülmesin.Bunun sonucunda ÖLÜM yok:) Arkadaşlar herşeyin çaresi var sadece ( ÖLÜMÜN ) çağresi yok :) :) :) Bu sınavda başarılı olamayanlar eminim başka şeylerde başarılı olacaklarına tüm kalbimle inanıyorum :)

Adsız dedi ki...

walla bn bişi sölücm bu sınaw çok basitti bn de yaptm tek bn deil herkes ii yapmıştır bu yüzden işimiz zor taban puanı yükselck ve bu puanla resülzadeyi unutun 444.296 bnm puan 7 sınıfm

Adsız dedi ki...

kardeşim illet manyakmı yalan söylesin benim 3 yanlışım var
inanmazsan inanma kimseyi inandırmak zorunda değilim

hüseyin dedi ki...

ben hüseyin kılıçsallyan sınavım çok güzel geçti sbs yi hazırlayanlara çok teşekkür edirim şimdiden hesapladım 52 netim var.:)
tüm sevdiklerime selanlar ayrıcada rap çı ları çok seviyorum ____RaP___
' '
___+___

Adsız dedi ki...

SBS BANA GÖRE ORTA ŞEKERLİYDİ.YANILTICI SORULAR HER SINAVDA OLDUĞU GİBİ BU SINAVDA DA VARDI.BEN 6.SINIF OLARAK SORULAR YAPILMAYACAK KADAR ZOR DEĞİLDİ...KAYDIRMA YAPTIM DİYENLERE İNANMIYORUM.HAYATLARINDA HİÇ Mİ SORU ÇÖZMEMİŞLER.......

Adsız dedi ki...

umarım hepiniz başarılı olup bir yere girer siniz benim kendimden umudum yok zaten belli ben düz lise çünkü hiç çalışmadım tekrar başarılar herkese

Adsız dedi ki...

umarım hepiniz başarılı olup bir yere girer siniz benim kendimden umudum yok zaten belli ben düz lise çünkü hiç çalışmadım tekrar başarılar herkese

Adsız dedi ki...

sbs puan sistemi nasıl olacak.en az kaç puan almamız gerekiyor. cevapınızı bekliyorum.

Adsız dedi ki...

SLM ARKADAŞLAR BEN 8.SINIFA GEÇTİM VE SBS KONAYDI AMA SONUÇLARIN İYİ GELECEĞİNE İNANMIYORUM.HA BİRDE BU YAZIYI KİM YAZDIYSA ÇOK HAKLI ÇÜNKÜ BİRÇOK KİŞİ SALLIYARAK BİLMEM ŞU KADAR NETİM FALAN VAR DİYORLAR NEYSE BİZİM 1 ŞANSINIZ DAHA VAR İNŞALLAH ONDA BAŞARIRIZ...ÜMİDİMİZİ KESMİYELİM BY

Adsız dedi ki...

banagörede bazı arkadaşlarımız ful bıraktımdiyor ama yanılıyor çünkü kayma olamazmı olabilir

Adsız dedi ki...

benim biraz kötü geçti.annemde söylenip durdu.babam polis dersaneye gönderebilmek için çok emek harcadı kötü puan almak değilde babamın üzülmesi

Adsız dedi ki...

İlk olarak sbs maratonundaki arkadaşlara başarılar diliyorum.herkes emeğinin karşılığını alacak. full konusunda yalan söylenler kadar doğru söyleyenlerde olabilir.buyüzden pek ön yargılı olunmamalı.

Adsız dedi ki...

mrb ben mersinden ipek iyi olan kazanır fakat ben tüm arkadaşlarımı ne olursa olsun tebrik ediyorum daha başarılı olmamı ve olmanızı en içten diliyorum

Adsız dedi ki...

bence sbs dedikleri kadar kolay değildi herkes fuul çektim dio hepsi yalan o zaman herjes fen lisesine giderdi ayrıca puanlar tavan yapardı bernce sbs baya yorum istiyen bi sınavdı hııı bi de zorrrrrrrrrrrrrrrr of keşke sınavsız meslek sahibi olunsa offf offf

Adsız dedi ki...

ben giresundan merve sorular kolaydı türk 1yanliş 1boş
mat 2yanliş fen 2yanliş 2boş sos 1 yanliş ing 1 yanliş

nurrr dedi ki...

walla bence çok haksızsınız kimin ful çıkartıp çıkartamayacağını bilemezsiniz tabi tanıdığınız durumu köyü olanlar hakkında bu yorumu yaparsanız anlarım ama size kimse tanıyıp tanımadığınız kişiler hakkında yorum yapma hakkını vermedi veremez de kimsenin de hakkına girmeyin ben size hakkımı helal etmiyorum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar bana göre sbs de 90 soruda 70 ve üstü çıkaranlar canlarını hiç sımasınlar benım annem milli eğitimde çalışıyor we ordan duyduklarını bana aktarıyor boylece bende sizinle paylasmak istedim benım netım 72 yani kıl payı kurtarmısım ama dedıgım gıbı 70 net ve üzerı olanlar canlarını sıkmasınlar

Adsız dedi ki...

çok doğru sölüosunuz herkes yalan sölüo bencedee doğru ben hiç morelimi bozmuyorum çünkü bnm puanım iyi yani bana göre iyi 364. bilmem ne işte o civarlarda:D

Adsız dedi ki...

ben mert sbs sonuçları internette veriliyor diyorlar sonrada benim 5yanlışım var diyorlar sonrada bizde seviniyoruz. sevimmemin sebebi o 5 yanlışı olan kişi benden daha kötüdür.bunlara hiç inanamayın.

Adsız dedi ki...

bence sbs hakında yorum yapan arkadaşımız çok hakklı herkes ful çıkardığını sanıyor ama sonuçlar açıklandığı zaman yanıldıklarını anlıyorlar herşeyden önce sabır gerekir ben bir sbsciyim ve benim sınavım çok kötü geçti dilerim başka aarkdaşlarımın sınavı çok iii geçmiştir allah hiç kimsenin hakkının sarfını boşa çıkarmasın inşallah herkesin sınavı iii geçmiştir bütün öğrencilere gelecek hayatlarında başarılar diliyorum

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar bencede çoğu kişi full die yalan söylüyor ama gerçekten öyle yapanlarda var.bunu şöyle anlayabiliriz mesela diğer sınavlardada çok iyi olan kişiler yapabilir.ama diğer sınavlardada çok düşük puan almış kişiler full yaptım derse işte buna inanmamak lazım.zaten o şekilde yalan söyleyenler kendilerinin kandırırlar.öeneğin ben kendi hesaplamalarıma göre 1 yanlış buldum ama aileme arkadaşlarımı 3-4 yanlış var dedim.böylece yanlış hatırlıo bile olsam kendimi hertürlü sonuca hazırlamış oluyorum.ayrıca herkeze geçmiş olsun ömür boyu başarılar...

Adsız dedi ki...

vallahi bunları yazanın ellerıne saglık kımyazmıssa hakkattende elı opulecek adam ha neyın dogru oldugunu cok ıyı bılıyor

Adsız dedi ki...

valla kım yazmıssa helea olsun ben 7. sınıf ögrencisiyim ve net im gayet ıyı bunu bılıyorum kımse moralını bozmasın herkese gecmıs olsun caninızı sıkmayın:)

Adsız dedi ki...

bunu yazan çok doğru söylemiş...çünkü böyle şeylere bende sürekli rastlıyorum

Adsız dedi ki...

walla çok dogru soylemış helal olsun walla ben beklıyorum 380 bana gore ii bi puan butun arkadaslarım 8-9 we 10 yanlış yaptıklarını soyluyolar hemde bazıları boşlarla beraber soyluyolar inanmıyorum cunku o kadarda kolay deıldı kolay olsa bıle o kadarda calışkan olmayan kışıler soyluyo goruces bakalım...

Adsız dedi ki...

sınav kolaydı ama 371.081 geldi seneye ve ondan sonraki seneye kurtarıcaz inşallah hiç üzülmeyin sizce bu puanla nereye gidlir