08 Haziran 2008

2008 Sbs Soruları Kolay olacak

arkadaşlar 2008 oks soruları hakkında yazımda 2008 oks sorularının nasıl olacağı hakkında ipuçları vermiştim arkadaşlara.Ve dediğim gibi de sorular kolay çıktı...

Şimdi sizlere 2008 sbs soruları hakkında 1 kaç bilgi vermek istiyorum...
evet 2008 sbs soruları emin olun ki beklediğinizden çok daha kolay olacak.Çünkü daha ilk yıl.
bu yüzden 2008 sbs sorularını kolay soracaklar.Ve bu sayede herkes bu sınav hakkında olumlu düşünecek...
Ama şunu unutmayın ki sadece sizlere kolay değil,herkese kolay olacaktır..

92 yorum:

Adsız dedi ki...

arkadaşlar sbs kolay olacak diyorlar ama şunuda düşünmek lazım! oks bu yıl son olduğu için kolay yaptılar sbs bu yıl ilk olduğu için zor olabilir ama bu benim tahminim hepinize başarılar

Adsız dedi ki...

senin için demesi kolay sıkıysa gel sen gir SBS yede göreyim!!!!

Adsız dedi ki...

senin için demesi kolay sıkıysa gel sen gir SBS yede göreyim!!!!



katılıyorum cevat arkadaşa kolaysa sıkıyosa sen gir

Adsız dedi ki...

sbs sbs dediniz başımızın etini yediniz alın size sbs, girinde görelim

Adsız dedi ki...

bn 7. sınıf örencisiyim bnce sınaf kolay olcak çünkü bu sene ilk senesi we sbs yle başarı sağlandırğını göstermek için bu sene kolay die duyumlar aldım...

Adsız dedi ki...

s.a arkadaşlar sbs kolay olacak diyorlar ondan çalışmamaz lık yapmıyalım herkese BAŞARILAR

Adsız dedi ki...

bence sbs kolay olacak ama yinede kolay diyorlar deyip çalışmamazlık yapmayalım bu sene başaramazsak bile önümüzdeki sene başarırız
(çalışan başarır)

Adsız dedi ki...

ben seviye belirleme girerken çok zor geçti.bu yüzdende seviye belirlemede sınıfta onyedinci oldum.bu durum beni üzdü.o yüzdende gerçek seviye belirleme sınavında daha dikkatli olacağım.Ben kendime güveniyorum.Ummarım başarırım diye düşünüyorum.çünkü çok zordu.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar inşallah geleceğe yararlı insanlar oluruz hepimiz.onun için de çalışmamız şart!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

arkadaslar dedıklerı gıbı kolay olacak .ondan ders calısmayı bırakmayalım .basarmak için çalışmalıyızz.inşallah fen liselerini kazanırız.hepimize basarılar dilerimm.

Adsız dedi ki...

ben olumsuz düşünen arkadaşlara katılmıyuorum.bence olumsuz düşünmek sizin biraz kendinize güvenmemenizden kaynaklanan birşey. ilk önce kendinize güvenin benin derslerimde güzel olmayabilir ancak ondan dahada değerli birşeye sahibim güven ben kendime fazlasıyla güveniyorum sizde kendinize güvenin ben sbs başarıyla geçireceğimi biliyorum zor olsada olumlu düşünelim lütfe .

Adsız dedi ki...

bende gircem sbsye inşallah dediğiniz gibi kolay olur hepinize başarılar arkadaşlar :)

Adsız dedi ki...

YA SENİN DEDİKLERİN İNŞALLAH KOLAY OLUR ÇOKK HBAZIRLANDIM GECMİ GÜNDÜZ ETTİM İNŞ AMEKLERİMİN KARŞILIĞINI ALIRIMM AMA MATEMATİKTEN KORKUYOMMMM İNŞALLLAH KOLAYY ÇIKARRR ÇOKKKK HEYECANLANIYOMM YAAA OF:):):(:(:(:(

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu yol sbs kolay olacak o yüzden daha cok çalışmalıyız neden derseniz bu sınav sadece bize kolay olmayacak bütün Türkiye'ye kolay olacak herkes iyi yaptığı için daha çok çalışmalıyızzz... HEPİNİZE BAŞARIZLAR..

Adsız dedi ki...

meraba arkadaşlar bende 7. sınıf öğrencisiyim tahminimce bu ilk sbs olduğu için kolay olacak fakat sadece bize kolay değil herkese kolay haa unutmayın bunda ne kadar iyi yaparsanız yapın çalışmayı ihmal etmeyin çünkü bu ilk diye kolay olabilir ama seneye olan asıl önemli olan sbs zor olacak diye duydum ama sizi yanıltmayın herkese başarılar

Adsız dedi ki...

busbs sınav zor olursa kaçın walla!!!!!!!

Adsız dedi ki...

evet sayın sbs sınavına girecek tüm öğrenciler...
ben6. sınıf sbs öğrencisiyim.
bu sne çok fazla çalışıyorum.(sbs yüzünden)dershanede %85 ben birinciyim.ve her zamanda birinci oluyorum.kolay olacağından eminim ama çok iyi çalışın birde bakarsınız zor çıkar o zamn naneyi (ayvayı) yersiniz.HEPİNİZE BAŞARILAR...

Adsız dedi ki...

ya ben ce sbs kolay olucak herkeze başarılar

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bence hepiniz haklısınız herkeze başarılar dilerim

Adsız dedi ki...

dedigin gibi kolay olabilir ama bu heyecan insana dogru bildigi soruları da yanlıs yaptırır

Adsız dedi ki...

Sbs kolay olacak diyor herkes Bu kadar insanın yanılcağını sanmıyorum ama iyi çalışmamız lazım çünkü tek bize değil kim bilir kaç bin kişiyede çok kolay olacak sınav

Adsız dedi ki...

arkadaşlar sbs sıhavını sabırsızlıkla bekliyorum.ben 6. sınıf öğrencisiyim.herkese başarılar.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar öncelikle sbs nin bizim için bir savaş ve bizim bu savaşı büyük bir gayretle altedeceğimizi söylemek istiyorum.yani çalışan bunları yapar.arkadaşlar şunun şurasında 1 hafta kadar kaldı.biraz daha dişimizi sıkarsak güzel bir puan alabiliriz.belki de büyük bir çalışmanın sonun da bunların hepsi bizim için bir çocuk oyuncağı gibi görünecek.allah hepimizin yardımcısı olsun...!

Adsız dedi ki...

bence sbs kolay olacak ama zora hazırlanan kolayı basit yapar bunun için çalışın bensizin abinizim bende bu hafta öss sınavına gireceğim ama kardeşim sbs'e girecek kardeşim benim testlerimden 20 soruda 15 doğru filan çıkarıyor kendi dersanesindeki sbs sınavında bazen ful çıkarıyor final dersanesine %100 indirimle gidiyar dershane ikincisi hadi neyse BAŞARILAR

Adsız dedi ki...

sorular zor çıkarsa görecezz
o soruları tek tek çözdürecem sana

utku dedi ki...

Arkadaşlar biraz mantıklı olun.Şimdi OKS sınavının kolay olma nedeni;8. sınıflar eski ve yeni müfredat arasında kaldılar.Böylece iki müfredattada olan sorulardan koymaları gerekiyordu.Tabii ki bunlar daha kolay.Bir yandanda OKS sınavı liselere giriş olduğu için zorluk seviyesi yüksek, SBS ise öğrencilerin seviyesini belirlemek amaçlı olduğu için zorluk seviyesi düşük.Ayrıca OKS de Türkiye'den 250 kişi birinci oldu.Bunuda aklkınızda bulundurmanızı öneririm...
Teşekkür ederim,Saygılarımla...

Adsız dedi ki...

****DİKKAT LÜTFEN*****
Arkadaşlar bence SBS nin kolay olmasını pek istememeliyiz. Çünkü kolay olursa herkes başarılı olabilir. Bu da bizim derecemizi düşürür. En iyisi zor çıksın ve çalışanlar kazansın! Bari emeklerine değer!

Adsız dedi ki...

bu sınav için gecene gündüzüne katmak çook saçma yani ösys de degilki abi heyy isimsiz sana dedim ayrıcada matematikten korkkulacak bişeyy yokk

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar adama niye kızıyosunuz bizi bilgilendirmek istiyor tabi düşüncelerinizi bilemem tabi sizde haklısının 1 sene boyunca çalışmak zor dinlenme yOk hepp ders ama gerçekten kolay olacak oks sorularına baktım aşırı derece kkola oks sorularını çözerseniz dahada emin olursunuz kendinizden başarılar...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar zorda olabilir kolayda olabilir eğer çalıştıysn hak edersn daha dorusu ufakta olsa kendine kadar bir mükafatın olur bnce hakeden kazansın tbi çalışmayanlar olmuştur fkat onlarada başarılar heyecan yok sakin olun...!

Adsız dedi ki...

ya sınaw çok kolay olmasıın =( çok da zor olmasın yani her şeyin bir yeri war.Orta derecede olmalı..Ben bu sene çok çalıshmadm gecemi gündüzüme katmadım,dershane birincisi de olmadım ama basarılı buluyorum kendimi.6.sınıflara da üzülüyorum.=( 3 sene üst üste biz bu sene giricez bir de seneyew girip kurtulucazz ama 6'lar..Neyse 6.sınıf çok kolaydı zaten yaparsınız.Başarılar herkese =)

Adsız dedi ki...

sbs kolay ama herkese kolay unutmamak lazım

Adsız dedi ki...

ben eskiden sbs lafını duyunca çooook korkuyordum ama son 1 haftadır eski heyecanım kalmadı
nasıl oldu bilmiyorum bilseydim size yazardım

Adsız dedi ki...

sbs e son 3gün kala eğlenip çalışmamak lazımmış doğru mu sizce

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar hepinizin yorumunu okudum.Bence ilk olduğu için kolay olur ben rehberlik hocalarıylada konuştum aldıkalrı bilgilere göre gündemde olan haberleri takip etmemiz gerekiyomuş örneğin Küresel Isınma böle haberleri dikktae alın genel kültür soruları çıkabilirrr!!!!Korkmayın başaracaz

Adsız dedi ki...

arkadaşlar herkes kolay olur diyor bencede öyle olur çünkü bu sene ilk kez sbs olacak herkese başarılar dilerim...

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadaşlar bende 7.Sınıf öğrencisiyim az kaldı şurada..Birazcık dişimizi sıkıp sıkı çalışırsak zorda olsa kolayda olsa bizi ilgilendirmez soruları ezer geçeriz yalnız tek bir sorun var HEYECAN ! Olsun heyecanda insanın zekasını açar inşallah herkes kazanır ilk olduğu için kolay olucak ve adı üstünde SBS kolay bir sınav hiç endişelenmeyin çalışmamız bize doğru yolu gösterecektir..
Saygılar .

Adsız dedi ki...

Ben 7. sınıf öğrencisiyim ben bu sene pek değil hiç çalışmadım aslında yaptığım şey çk kötü ama bu bir hafta boyunca çoook çalışacağım bence sbs çook kolay olacak bundan kesinlikle eminim ilk sene m.e.b inş biraz yardım eder bizlere hepinize şimdiden başarılar dilerim :))

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben 7. sınıf öğrencisiyim ewet sbs sınavı kolay olcakmış ama biz yinede çalışalım çalışan kazanır ama lütfen bize baskı yapmayın o kadar kolay deil sınava girmek annelere ve babalara sesleniyorum lütfen baskı yapmayın kolaysa gelin siz girin bizim yerimize

Adsız dedi ki...

ya arklar kolayda bilenler için kolay mesela benim için kolay olcak bilmeyenler içinde zor olcak oksenin gazeteden soruları çözdüm 89 netim çıktı

Adsız dedi ki...

arkadaşlar her zaman ilk ve son kurban olmayacaksınız ben 7. sınıf öğrencisiyim 6. sınıfta girmedik 6. sınıf puanlarını nasıl ekleycekler ben de bilmiyorum.

Adsız dedi ki...

calışan ınsan her zmn basarılırr kolay olsa bılene bırncı olma hedfınde ılerleyın hepınıze basarılarr wee sınavda sarı renk tişört gıyın sarı(başarının rengıdır.) =))

Adsız dedi ki...

sbs ççok kolay olacak bence

Adsız dedi ki...

ben hatice 6.sınıfa gidyorum bana göre sbs zor olabilir ama yüksek not alacağımdan eminim

Adsız dedi ki...

her ne kadar kolay olsa bile çalışmak lazım çünkü çalışırsak zorlarda kolay olur bütün arkadaşlara başarılar dilerim

Adsız dedi ki...

bencede kolay olur.Siz hiç örnek sorulara bakmadınız mı? yaw

Adsız dedi ki...

sbs sbs başımızın etinizi yediniz anneler babalar siz girin ozaman siz girin bakalım gorucez kolay mı deyilmi diye ...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar sbs soruları kolay olcak diyorlar ama kolay olsada eğer heycan ve stres yaparsak ne kadar kolay olursa olsun fena halde düşeriz.bu yüzden sakin olmalıyız bu sayede dikkatimizi sorulara yöneltebilir ve başarılı olabiliriz.

Adsız dedi ki...

Sinirleri Bozma Sınavı çok kolay olacakmışşş...

Adsız dedi ki...

BENCEDE KOLAY OLUR İYİ SONUÇLAR OLURSA HERKES OLUMLU DÜŞÜNÜR

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar MEB sıfır çeken öğrenci çok olduğu için bu sene kolay sorucaklarmış. Ama SBS'ye girmeyecek arkadaşların yorum yapmamalarını istiyoruz.Lütfen bu konuda duyarlı olalım.

Mhmt Knn dedi ki...

Arkadas herkeze başarılar diliyorum inşallah allah bize yardım eder fen lisesi filan kazanırız hepinize iyi şanlar diler allah yardımcınız olsun derim kendinize iyi bakın!!

Adsız dedi ki...

sbs kolay olacakmıs diyorlar ama ne kadar da kolay olacak derseler desınler sbs sınavına gırınce gorcez kolaymıydı zormuydu die inş hepimizin sınavı ii gecer basarılar dılıorum...

Adsız dedi ki...

valla ben çok kolay olacağını sanmıyorum kolay olursa fen ve ingilizce hariç dersler kolay olur herkese başarılar...

Adsız dedi ki...

bence sbs kolay olacak zaten yeteri kadar da çalıştık çalışana kolay gelecek herkese başarılar

Adsız dedi ki...

bu gün son gün çok heyecanlıyım işşallah başarırım herkeze başarılar..:)

Adsız dedi ki...

sbs de bence süpriz yaşancak çünkü sonuçta bu sınav iyi ile kötüyü seçmek için yapılo dolayısıyla ayırt edici birkaç zor soru sorulacağı ve kalanının kolay ve normal düzeyde olacağı görüşündeyim

Adsız dedi ki...

sbs kolay olacak arkadaşlar sakın korkmayın yeterki çalışın

BUSEE dedi ki...

bence sbs ye gırcek olanlar bu sınava gırerken stres yapmayın bende bır sbs ogrencısıyım ama don't stres aslında sbs'nın kolaylıgı ve zorlugu bızım elımızde olan bısey soruları meb zor yapmaz yada kolay yapmaz calısana kolay calısmayanada zordur hepınıze basarılar arkadaslar

Adsız dedi ki...

sbs kolay olacak ama yoruma ağırlıklı sorular olacak elbette seçici sorular olacaktır

Adsız dedi ki...

ben 21 haziran günü sınava girdim.sorular gerçekten çok kolaydı.1 tane boşum var.80 soruya 90 dk. çok iyi.bence siz sınavlardan değil sınavlar sizden korksun

BUSEE dedi ki...

yormu ıyı olan basarır bence sınav bana gore cok kolaydı:)))) super kolay gectıııı

BUSEE dedi ki...

BENDE AZ ONCE CIKTIM SINAVDAN SOSYALDEN BIR YADA IKI YANLISIM VAR GERISI FUL ZATENNNN O YUZDEN COK MUTLUYUM 7. SINIFLAR ENDISE ETMEYIN GERCEKTE COK KOLAYDI

Adsız dedi ki...

kolay olacagına sevindim.zaten calısmıstım iyi gecer umarım :)

baran dedi ki...

bence de çok kolay olcak bende yarın sınava giriyom umarım 480 puan almayı başarırım

Adsız dedi ki...

abi yaaa herkes çhok kolay dio tmm kolaydı harbiden ama yanlışlarım çıktı bn şimdi ne dicem ailemeee:( kolaysa siz qirinde qörelimmmm...!!!

Adsız dedi ki...

abicim bu yorumları yazan meb mı sen nerden biliyon kolay olcağını yaw:S
ama inşallah öyle olur

BUSEE dedi ki...

alırsınızy ya bende 488 puan beklıyorm cok kolaydı umarım ıyı gecer sınavınız tekrardan basarılar ıkınızede:)

Adsız dedi ki...

ben sbsye girdim acayip kolay herkese başarılar:):):):)

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben sbs ye girdimm belediğimdende kolayyyy... bence herkess başarabilir

Adsız dedi ki...

SBS ÇOK KOLAYDI AMA BEN MAT. DA TAKILDIM ÖBÜRKÜLERİ SÜPER GEÇTİ AMA BEN GENE ÇALIŞTIM
...BAŞARILAR!!!! ....

Adsız dedi ki...

bencede arkadaşlar ben sbs sınavından çok korkuyordum ama sınıfta sbs denemelerinde her zaman ilk 5'e girdi ve bu sınavda kendime güveniyorum sizde güvenin ve sorular kolay olduğunda bu yazdıklarınıza gülüp geçeceksiniz hepinize başarılar umarım herkez istediği puanı,neti yapar başarılar...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar hepinize dua ediyorum umarım kolay olur heyecanda öldüm umarım iyi geçer ama size göre kolay bize göre zorr inş iyi geçer hepimizin inşşşşşşşşş

Adsız dedi ki...

allah hepimize sabır versin inş iyi geçer çokkk dua ediyorum allah emegimizi boşa çıkarmasın iyi geçer umarım yarın sınava gircem 7. sınıfım iyi geçer umarım

Adsız dedi ki...

hehe ^_^ yarın umarım iyi geçer:

ÇOK ÖNEMLİ

ARKADAŞLAR KENDİNİZE BİR HEDEF BELİRLEYİN İLK 500 İLK 1000 VE YA İLK 100 GİBİ.BÖYLECE BAŞARILI OLABİLİRSİNİZ!ŞU SON BİR GÜN İÇERİSİNDE SADECE HAREKETLİ ŞARKILAR DİNLEMEYE ÇALIŞIN BU SİZİN BEYNİNİZİN DAHA RAHAT OLMASINI SAĞLAYACAK YANİ RİTMİK MÜZİĞİ TERCİH EDİN.SİZİ BAŞARIYA GÖTÜRECEK! umarım dikkate alırsınız :P

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bence hayırlı neyse o olsun bende gireceğim herkese başarılar umarım herkes sınavda iyi net çıkartır

songül dedi ki...

ya of inşallah 450 puan yaparım kaç aydır yarını bekliyorum ama şimdi ise yarın gelsin istemiyorum bazen korktum bazen sabrettim bazen ise çalışıp güvendim şimdide şunu diyorum ben çalıştım gecemi gündüzüme kattım ve inşallah hak ettiğimi alacağım of offffffffffffff yarın sınav var yaaaaaaa

Adsız dedi ki...

bu sbs adamı yaktı neden hersene stres heyecan

Adsız dedi ki...

yaaa sorular basitti ama süreazdı süreyi birdahaki sınavdacokyaparlarsaiiolur enzından 115,120olsadaha iiolur

Adsız dedi ki...

yaaa sorular basitti ama süreazdı süreyi birdahaki sınavdacokyaparlarsaiiolur enzından 115,120olsadaha iiolur

BUSEE dedi ki...

BENCE AILEMIZE VERICEK BIR ESABIMIZ YOK SONUCTA BU BIZIM EGITIMIMIZ ICIN AILEMIZIN KARISMASINA NE GEREK VAR BENCE SURE GAYETDE YETERLIYDI SBS NIN BIR AMACIDA ZAMANLA YARISMAKTIR ZATEN 80 SORUYA 90 DK GAYET UYGUN

Adsız dedi ki...

ben sizin yazdıklarınızı okudum gün sbs ye 1 gün kala idi.sbs kolay olacak dediniz ve çok kolay oldu .ben sbs öğrencisiyim.size teşekkür ediyorum

BUSEE dedi ki...

ONEMLİ DEGIL GERCEKTENDE BEN SBS HAKKINDA DUSUNCELEIMI ZATEN ACIKCA IFADE ETDIM SBS YE GIRERKEN PANIK YAPICAK HICBIRSEY YOK ZAMNIN AKISINA BIRAKIN KENDINIZI EMIN OLUN MOTIVE OLURSUNUZ KENDIM SIZE SOYLEDIKLERIMI AYNEN UYGULADIM VE SUAN 80 SORUDAN SADECE 2 YANLISIM VAR:)

Adsız dedi ki...

bence çook kolay yani çalışmamış biri de olsan en yüksek notla geçerdin.

Adsız dedi ki...

SBS bıttı we qayet basıttı bu ılk olduqu ıcın basıttı ama dıqer sınaw bu kadr basıt olmıcak sınaw basıt olduqu ıcın lıselerın puanlarıda cok fazla artıs gosterıcek. arkadaslar sakın ılk sınaw basıt oldu gusel yaptınıs dıe dıqerıne calısmayı aksatmayın bu sınawlar bızım geleceğımızı belırlıcek bnce dıqer sınawa daha cok calısmalıyıss herkese basarılarr

Adsız dedi ki...

sbs sınavına girmeden önce birisine aşık olsak bu aşk sbs mizi etkiler mi

BUSEE dedi ki...

tabiki etkilerr aşık olmamak
en iyiis bana güvenebilirsın

Adsız dedi ki...

BENCE SBS SINAVLARI TÜM OKULLAR İÇİN İYİ OLDU. ÇÜNKÜ KENDİMİN SINAVLARDAN ALDIĞIM SONUCA GÖRE DEĞERLENDİRİR. VE ONA GÖRE DEĞERLENDİRİR VE KENDİME ONA GÖRE BİR YOL ÇİZERİM..HER ZAMAN BAŞARININ YANINDA OLMAYI İSTERİM... TEK AMACIM OKUMAK

Adsız dedi ki...

sbsde fen çok zordu zaten meb sbs 7. sınıf sorularının zor olacağını söylemişti 80.67 çok üzgünüm herkesin çok iyi bütün sene çokkk çalıştım.

Adsız dedi ki...

tmm kolaydı ama 2009da zor olacak çünkü 6.sınıfta girmedik hemde sbs yılının 2. yılı olacak bu sene daha ii çalışmalıyız arkadaşlarrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

sbs ye hç çalısmadım çalısmayıda dsünmüom ya arkadfaslar bze bu yasta bu sorumluluu weren meb e yazıklar olsun ayrıca öretmenler sınawdaki bazı orencilere müsama qösterdi KOPYAAA çektiler ya yuh yani

Adsız dedi ki...

bnce sen 80. 67 yapan hiç üzülme çünkü bna göre çok güzel sen kazanırsın çnkü snden düşüklerde vardır eminim mesalaa bn 63 bkliom snce bnmki iiiii mi???