20 Nisan 2008

OKS SBS SINAVI SORULARI AYNI MI FARKLI MI

OKS ile SBS' nin yapısının birbirlerinden farklı olduklarına değinen Ekinci, oks nin öğrenciler arasında puanlarına göre sıralama yaparken , sbs de ise öğrencilerin seviyelerini belirlemenin amaç olduğunu demiştir. Ekinci, öğrenciler arasında sıralama yapılması nedeniyle OKS'de zorluk derecesine göre daha zor sorular yöneltildiğini, SBS'de ise öğrencilerin seviyesinin ölçülmesi amaçlandığı için zorluk derecesine göre daha kolay sorular sorulduğunu söyledi..

Ekinci, şunları kaydetti:

''SBS'de öğrencinin seviyesine bakıyoruz. Öğrenci ister A müfredatla eğitim görsün, ister B müfredatla okusun , seviye bakımından nerededir, müfredatta öngörülen kazanımlar bakımından nerededir.Onları ölçmeyi hedefledik. SBS'nin yapısı çok farklı, çok değişik. Öğrencideki kazanım düzeyini belirlemeye çalışıyoruz. Bu kazanımları nereden almış, nasıl almış o çok önemli değil.

18 yorum:

Adsız dedi ki...

SBS ÖĞRENCİNİN SEVİYESİNİ BELİRLER AMA GELECEĞİNİDE ETKİLER

Adsız dedi ki...

arkadaşlar sbs sınav tarihi ne zaman dı

Adsız dedi ki...

yha kardeş ne biçim insansın bn şafak sayıyorum sen dha tarihini bilmiosun 7. sınıf 22 haziran 6. sınıf 21

Adsız dedi ki...

çok az kaldı sınava hececanlıyım ama bu sınavın altından kalkacağıma inanıyorum

Adsız dedi ki...

tammmmmm 10 günnn kalllldıııı çokkkkk iyiii çalıştımmmmm Allah'a çookkkkkkk dua ediyorummmm

Adsız dedi ki...

SBS SINAVI SORULARI ÇOK KOLAY .ÇÜNKÜ HER ZAMAN ÇALIŞAN BAŞARILI OLUR BÜTÜN SBS ADAYLARINA BAŞARILAR DİLERİM SAYGI,BAŞARI VE SEVGİ KILIÇIN UÇ KISMIDIR

Adsız dedi ki...

abicim bakın calısana hersey kolay heralde turkce okumaya dayalı sorular cıkacak.belkide bu sorulardan sadece 7 veya 9 tanesi %100 ihtimal inş kolay sorar kolay yaparız.sbs ye girecek arkadaslara basarılar.

Adsız dedi ki...

türkçe sorularını hiç türkçe dersi görmemiş öğrenciler bile yapar bence

Adsız dedi ki...

benceede ne de olsa konuştuğumuz dil ve ayrıca sosyal dede iletişişm acayip basit bilmeden de yaparsınız matematik te de açılar fazlasıyla yer alacakmış

Adsız dedi ki...

arkadaşlar sonuçlar 34 temmuzda belli olacakmış ama 84,67 netle fen lisesine gidilirmi?

Adsız dedi ki...

arkadaşlar o sorularda neydi ya 1.sınıfın eline versek yine yapardı zaten matematik sorularının birkaçı zaten mantığa dayalıydı.bence çok kolaydı aslında çalışana herşey kolay.

Adsız dedi ki...

BEN 7. SINIFA GEÇTİM ...KENDİME BAŞARILAR DİLERİM...:)

Adsız dedi ki...

aferin çocuklar hepinize ben lise 2 ye geçtim keşke sbs bizim zamanımızdada yapılsaydı şu anda fen lisesinde olurdum.hepinize başarılar

Adsız dedi ki...

sbsdekilere başarılar dilerim bn 7.sınıf öğrencisiyim 70 netim var birde sonuçlar ne zmn açıklanacak

Adsız dedi ki...

sbs sonuçlarını 31 haziranda nereden alacağız bu konu da birfikri olan varsa lütfen yazsın

330 puanla nerelere girilir bilyor musunuz?

Adsız dedi ki...

slm ben ceylan neden bu kadar geçsbs sonuçlarını veriyosunuz hhıııı söleyin bakalım

Adsız dedi ki...

bence sbs daha iyi çünkü hersene çalıştıkların hakkında sorular çıkıyor ama diğer sınavda 3 senenin tüm çalıştıklarımız soruluyor öyle kafamız almaya bilirdi onun için sbs daha güzel olacak zaten sorular kolaydı türkiyede daha çok okur yazar olunacak diye seviniyorum en çok daha iyi olmasada elimizde mesleğimiz olacak diye düşünüyorum hakzızmıyım ama hem gelişmiş ülkeler arsında olacağız hemde türkiyede daha çok işçi var denilecek bence büyük bir onur sizcede öyle değilmi neyse ceylan sen sordunya hani nereden bulacağız ben söyleyim sbs sonuçları diye gir orada sana bilgiler verir birşey değil neyse ben 6. sınıftım 7 ye ğeçtim 7 ye ve8e geçmiş tüm türkiyedeki insanlarabaşarılar ben buse

Adsız dedi ki...

sbs den 70 netim var çok kötüü 380 puanım var hayatımda bu kadar düşük almadım kii benn:(