26 Şubat 2008

2008 SBS SORULARI 6.SINIF 7.SINIF

arkadaşlar. birçok siteyi gezdim 2008 sbs soruları diye saçma sapan siteler yapmışlar..sakın sakın sakın öyle sitelerdeki yazılara inanmayın.Ziyaretçi çekmek için hazırlanmış " 2008 sbs soruları" adındaki sitelerdir. o siteler tamamen uydurmadır...
Şimdi işin doğru kısmına gelelim..
Milli eğitim bakanlığından yapılan açıklamaya göre, örnek soru modelleri açıklanmıştır...
bu sorulara şu linkten ulaşabilirsiniz...

oges.meb.gov.tr/docs/64_soru.pdf

dosyayı açabilmek için adobe reader yüklü olması gerekmektedir..

94 yorum:

Adsız dedi ki...

dediğin gibi bende sbsnin cewaplarını öğrenmek için o sitelere girdim ama bişi bulamadım çok saçma şeyler var... ne kadar aradıysamda işe yarar bişi bulamadım

Adsız dedi ki...

sbsseyi cıkaranın allah belasını versin

Adsız dedi ki...

ben yorumu yapan ilk arkadaşa katılıyorum ama 2.sine katılmıyorum ben ce sbs daha iyi biz öğrenciler açısından

Adsız dedi ki...

ben de girmiştim üyelik istediler e_posta adresimi istediler.ama sbsyle ilgili birşey yok

Adsız dedi ki...

ben uzun süredir SBS örnek soruları arıyorum.Gerçektende bulunması çok zor sorular.Ayrıca bana göre SBS'nin çıkması iyi oldu...

Adsız dedi ki...

bence sorulara az bile olsa benzeye bilir e bari bize az bile olsa o sorulara benzer soru marketi sunsunlar

Adsız dedi ki...

ben arkadaşlara katılıyorum ama bazı yerlerde bence o sorular bize az bile olsa yardımda bulunuyorlar bazı arkadaşlarıma yardımı dokundu şimdi en güzel okulda okuyor bide şu var çok tembeldi ama sbs iyiki çıktı

Adsız dedi ki...

arkadaşlarıma kesinlikle katılıyorum çok güzel şeyler yapmışsınız sizi en içten dileklerimle tebrik ederim

Adsız dedi ki...

bütün 6. sınıflar gibi bende bu sbs yani seviye belirleme sınavı sistemini hiç beğenmedim

Adsız dedi ki...

Bence de sbs iyi oldu.Çünkü Oks'de sadece 1 şansımız oluyor.oks sınavı için sadece 120 dk var.Bu dk'larda hayatımızı belirliyoruz.Ama Sbs'de öyle değil.Bize 3 şans veriliyor.Ben de bir 6. sınıflı olarak Sbs'nin olmasını onaylıyorum.
NOT:Hepinize başarılar dilerim...Ama beni geçmemek şartıyla:)

Adsız dedi ki...

sbs soruları gayet güzeldi ve hep böyle olmasını tercih ederdim.(zor sorular olsa bile süper)

Adsız dedi ki...

of ya 22 haziran resmen benim ölüm günüm çok kafaya takıyorum be offffffffff bitsin artık bu çileeee

Adsız dedi ki...

ulan ben senin emi elinden öpiyem de uşağum anladın sen onu

Adsız dedi ki...

SBS SINAVI GELECEĞİ ETKİLEDİĞİ İÇİN SEVMEDİM

Adsız dedi ki...

aslında sbs korkulacak kadar zor degilmiş.ama ben çok korkuyorum.ben girmesem nolur...sınavlara çalıştığım halde kendime göre puanım düşük ama çalışmadığım zaman ise aksilik çok iyi çıkıyo hep hayat ters zaten bana şu sbs yide kaldırın ya isteyen istedişği liseye gittin boşverin nolur hem bizim sınıftaki en çalışkan çocuk şu aralar puanı yazılı sonuçları düştü benimki ise artı ne güzel

Adsız dedi ki...

ya bu ne bee 2.sbs sonucunu öğrenmek için uğraşıyom bunla çıkıyo nadarr saçma sıkındı geldi ya 31 31 31 anladınız siz

Adsız dedi ki...

bence sbs iyi oldu ama okulda hiçmi şımarayamıyacaz hiçmi dalga geçemeyecez hocalarla oyüzden davranış notu kalksın

Adsız dedi ki...

özgürlüğüme 26 gün kaldı içimde kocaman bir umudum var ve başarabileceğime inanıyorum ve bekle fen lisesi ben arkadaşlarımla geliyorum....

Adsız dedi ki...

sbs çok ama çok iyi oldu bende sbs ye gireceğim ama kimsenin yardımına ihtiyacım yok ken dim kazanırım ama çok güzel bi uygulama

Adsız dedi ki...

ne saçma sbs sınavına girmemiz ya bizim psikolojimiz bozuluyor

Adsız dedi ki...

Biktim off sbs sbs tüm büyükler kendini dü_ünüo ya biz babam fen lisesi olmassa tornaciya dio yeter art1k biktirdilar bu yasta hayattan kalks1n su sinavlar rahat edelim bizimde can1m1z var dimi yani...

Adsız dedi ki...

bence sbs güzel oldu ama ben 7. sınıflı olarak çok korkuyorum çok bıktım o gün gelsede kurtulsam sınavlarda hep 400 puan civarı yapıyorum ama hayırlısı

Adsız dedi ki...

OF YA 21 HAZİRAN SANKİ BENİM İÇİN BİR ÖLÜM SBS'DEN ÇOK KORKUOYROM OFFFF:(

Adsız dedi ki...

bence çok güzel bir site biraz yalancı olsa bile.ben şahsen tüm 6. sınıflara sınawda başarılar dilerim......işallah ii bir net yaparsınız....!!!!BURCU!!!!^^^^

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar bencede sbs iyi oldu. sbs ilk olacağı için kolay olacaktır. herkese başarılar diliyorum.çalışan her zaman kazanır...

Adsız dedi ki...

ya sen iyi dionda bu (SBS) başımızın BELSI OLMAYA BAŞLADI YA:@

Adsız dedi ki...

ya ben bir türlü giremiom nasıkl girilecek lütfen biri bana sölesin

Adsız dedi ki...

arkadaşlar benim ölüm günüm 31 temmuz 7.sınıf öğrencisiyim allah bu sınavı kahretmesin ölüm yıl dönümümün sebebi hatta bazı kişilerinde sbs sonucu açıklanacağı için ama kendinize güvenin başara bilirsiniz ben oks sorusuda çözüom ama 7.sınıfım neyse sınavda herkese başarılar dilerim

Adsız dedi ki...

yha bu sbs ne dirki benim NEFRETİM oldu belki bu sbs çok işime yarıycak ama beni ilgilendirmez harbiden sebeseyi yaratanınn ........

Adsız dedi ki...

ya bu sbs nereden çıktı nefret ediyorum nefret 21 haziran benim ölüm tarihim olacak galiba

Adsız dedi ki...

bence de sbs sınavının gelmesi çok iyi oldu.Artık iki kez sınav yapıcaz.arkadaşlar fezla kafaya takmayın.bu da geçecek.Ben 7. sınıf öğrencisiyim.13 yaşında kızıl saçlı siyah gözlü bir kızım.Arkadaş arayan varsa her zaman açığım.MSN adresim:
dj_merve-50@hotmail.com
şimdiden herkese başarılar.

Adsız dedi ki...

bence sbs bu sene 6. sınıflara olmalıydı 7. sınıflar yine eski sistemi uygulamalıydı..

Adsız dedi ki...

merhaba ben türkan 13 yaşındayım 8. sınıfa geçtim 22 haziran pazar günü saat 10 da sınavım var ve ben hiç bir şey bulamıyorum..rica etsem bize bir kaç bilgi daha verseniz.saygılarımla...bütün arkadaşlarıma başarılar dilerim çok korkuyorum sınavdan fazla da çalışamıyorum bbbbb

Adsız dedi ki...

bence sbs sorularını görmeden yorum yazmayalım sbs soruları çok kolayda olabilir , zorda biz gene elimizden geleni yapalım

Adsız dedi ki...

Valla arkadaşlar benim sbs yarın hiç de korkmuyorum.Aslında sınıftakilere göre ben çok rahatım.Herkes kendini sıkıyor nedir bu yaa.Bence sbs ilk olduğu için oks kadar zor değildir.Aslında gerçekçi olursak ben hiç de çalışmıyorum.Ama sınav notlarım iyi geliyor.Rabbim yardım etsin hepimize...Benim sözüm şu "YERİM SENİ SBS..."

Adsız dedi ki...

sbs var ya adamı sitrese sokuyo kolaymı ya şu sbs

Adsız dedi ki...

2. olan sana diyorum terbiyeli ol çok istemiyosan girme seni zorla sınava girdiren ailen istiyırsa söyle gimek istemiyorum

Adsız dedi ki...

her ne olursa olsun sonuçta bu bizim kaderimiz istersek sbs yi sevelim istersek sevmeyelim ileri de yüksek bi yerlerde olmak istiyorsak buna mecburuz herkese cumartesi ve pazar günlerinde başarılaar diliyorum

Adsız dedi ki...

bn kübra sbs yerimi biliyom ama okadar zor yer degil gidip gircem sınava çok heycanlıyım sbs ye gircem için

Adsız dedi ki...

sbs kolay olmalı sınavı sev mem ama gez cem içiçn sev cem biyer ola bilir

Adsız dedi ki...

sbs kolay olmalı sınavı sev mem ama gez cem içiçn sev cem biyer ola bilir

Adsız dedi ki...

sbs yarın allah herkezin yardımcısı olsun

Adsız dedi ki...

bence bi okuyun...ben bugün sbs sınavına girdim aşırı kolaydı 6. sınıfım allah 7. sınıflara kolaylık gelsiin büyük bir ihtimalle sbs 7 de kolay olacak hepinize başarılar

Adsız dedi ki...

BENCE SORULAR ÇOK KOLAYDI... HERKESE BAŞARILAR DİLİYORUM.ALLAH GÖNLÜNÜZE GÖRE VERSİN

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bence sbs senin olması çok güzel oldu ben bir bu sene birde seneye girebilcem 7 sınıf öğrencisiyim ama bence 6 dan başlanması çok iyi oldu tek bir sınava bağlanmaması çok güsel oldu çok mutluyummmm:D

Adsız dedi ki...

BENDE YARIN GİRCEM 7. SINIFIM 6 LARA SORDUM HEPS ÇOK KOLAYDI 65-70 NET FİLAN BEKLİYORUM DEDİLER...
İNŞALLAHTA ÖYLE OLURR
BENCE BİZİMKİ DE KOLAY OLACAKK HERKESEE BAŞARILAR DİLERİM
KORKMAYINN....!!
not:OLMASSA SENEYYYEE

Adsız dedi ki...

sbs aslında zor değil hatta böle çok iyi oldu bence oks bana zor gibi geliyordu sbs deneme gibi çok kolay ee tabi çalışkan çocuğun derdi başka olur tabi ben az çalışsamda iyi bir sonuç bekliyorum hadi hayırlısı bakalım siz ne kadar çalıştınız???

Adsız dedi ki...

walla sbs yi bu kadar kolay zannetmiyodum 2 kalem oyattım çok kolaydı hiç de allah sbs nin belasını vermesin inş gelecek yıllarda da bu kadar kolay olur :)

Adsız dedi ki...

bence sbs çok kolay ben urfa 1. si olduğumda 1yanlış yapmıştım.şimdi ise hepsi fuul kıskanma ne olur çalış seninde olur

Adsız dedi ki...

herkese SBS de başarılar diliyorum
oks nin yerine sbs olması iyi oldu
bu sınavda herkese benden BAŞARILAR
HAYATDA BİR SINAV OLDUĞU İÇİN BU SINAVDA DA BAŞARILAR
WWW.sbsözgürlük.com sitesinden bana ulaşabilirsiniz

Adsız dedi ki...

ELİF dediki
bu sene 7. sınıf soruları zor mu basit mi olacakmıs sbs ye girenlerin allah yardımcısı olsun insaallah güzel geçer herkezin sınavı benim de güzel gecer yarını bekliom

şüheda dedi ki...

arkadaşlar benimde sınavım yarın bazı arkadaşlar sınavın gereksiz olduğunu söylüyorlar peki sınav olmadan liselere girmenin başka bir yolu yok sınava itiraz etmek yerine dersinize çalışsanız daha iyi olur bence ayrıca oks yerine sbs daha iyi oldu bence

Adsız dedi ki...

sbs ye okadr çalışıroyuz ama 3 saate sıgdırıyorlar bundan nefret ediyorum!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

ben bugün girdim 4 yanlışım var sorular çooooookkkkkk KOLAYDI.

sbs çocuğu dedi ki...

arkadaşlar ben yedinci sınıf çocuğuyum bizim sınavımız yarın onun için ALLAH'a bol bol dua edelim ENBIYA SURESİNİ okuyalım sayfa 300 den sonra allah kolaylık versin

Adsız dedi ki...

hay alah sizi bu ne be bide gelecek diyonuz böyle mi gelecek tamtersi bizim kötülümüzü istiyolar sbs seymiş meymiş offfffffffff resmen bir belaaaaaaa

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben sbs ssınavında ingilizceyi 1 dakkaya kalmadann bitirdim çok süperdi tv8 de cevaplarını verdi kontrol ettim hepsi doğru türkçedede aynı türkçede yalnız 3 yalnışım var sosyalimde biraz bok ama iyydi dinkültüründen kurtuldum fen basitin basiti onunda hepsi doğru ama ben anadolu liselerinden birini kazanıp ingilizce öğretmeni olcam

Adsız dedi ki...

yhaa oohh be sonunda bitti sbs yuppii artk bundan sonra bizlere adam gibi soru marketi hazırlarlar inş.ama bnece sorular kolaydı herkese geçmiş olsunn umarım hak ettiğimiz yerleri kazanırız (mesela bne fen lisesi):P:P:P:p:p.P:P:P

Adsız dedi ki...

bende bugün girdim sbs ye dediğiniz gibi kolay gibiydi ama bakıcaz sonuçlar nasıl olacak? tüm arkadaşlara başarılar :)

Adsız dedi ki...

SBS COK KOLAYDI. İNGİLİZCE Yİ YAPAMADIM ZAMANIM YETMEDI DIGERLERI SUPERDI. MATEMATIKTE BIRAZ ZORLANDIM. SBS DEN KURTULDUM YASASIN OZGURLUK.. HERKES İNŞALLAH HAKETTIGI YERLERI KAZANIR.

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar herkes sonuçlar belli oldu diyo ama ben hiçbir yerde bulamadım neden ki

Adsız dedi ki...

işallah güzel bir yeri kazanabiliriz arkadaşlar aminnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

milleytime çok tşk okadar korktum ki yapamayacam diye ama allah sizden razı osun seneyede böyle olur işallah
işallah sbs ye girenler kazanırlar

Adsız dedi ki...

arkadaşlar niye öyle düşünüyorsunuz sbs çok iyi bir sınav sbs soruları çok kolaydı ama benim hayalim ankara fen lisesi ama oraya gidebilmek için çok çalışmak lazım sbs ye giren tüm arkadaşlar iyişallah biryeri kazanır...

Adsız dedi ki...

bugün sbs2ye girdim ama sorular çoook kolaydı yaaa girdiğimde o kadar çok korktum ki ama sorular önüme gelince bir de ne göreyim sorular çok basitmiş

şüheda bilen dedi ki...

arkadaşlar sbs örnek sorularının internette nerede olduğunu bilen var mı lütfen cevap yazın

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BEN 6. SINIFA GİDİYORUM BENİM ADIM BÜŞRA BEN 2. YORUMU YAZAN ARKADAŞI KINIYORUM SBSYİ BULANIN ALLAH BELASINI VERSİN DİYENİ BENCE KESİNLİKLE YANLIŞ DÜŞÜNÜYOSUN SBS BİZİM İÇİN BÜYÜK ŞANS DÜŞÜNSENİZ YA 1 KERE GİRCEMİZE 3KERE GİRME ŞANSIMIZ OLUYO BENCE ARKADAŞLAR BÖYLE OYRUM LAR ÇOK SAÇMA SBSYİ BULANA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM:)

Adsız dedi ki...

sbs o kadar kolaydı ki 80 soru içerisinden beş boşum 1 yanlışım var bu benim için beklendik bir durum çünkü bütün yıl bu sınava sistemli olarak çalıştım.en az 450 puan bekliYORUM.bu da benim için en düşüğü en yükseği taban puanı olan 500'ün 30 eksiği yani 470 bekliyorum.sbs'yi yaratıp oks yi kaldıranalara çok içten thank you lar

Adsız dedi ki...

bence sorular kolaydı ama ben biraz o gün rahatsızdım o yüzden sınav pek iç aççıcı değil ben bu sınavı kazanamazsam ailem çok kötü bir tepki verecekler.

Adsız dedi ki...

bence çok kolaydı hiç çalışmamıştım ama tam96 net yaptım bence bebek oyuncagıydı aşkımda hepsini dogru yaptı

sbs den bıktım yhaa dedi ki...

yha bence sınaw güel bi şey değil insanı hayattan bıktırıyoo ben çook çektim bu dünyadan çekenlerin durumunuda anlıyorumm offff Allah bu sınawa girenlere yardım etsin bide acı we dert görenlere yardım etsin bence sınaw olmasaydı bu dünyada herkesin yüzü gülecekti benim fikrim sınaw kaldırılsınnn

Adsız dedi ki...

ben çok fakirim babam yok anam yok 2 kardeşimle depoda yaşik acız sbs ya çalışmadım ama iyi geçti

Adsız dedi ki...

niye kimse tam olarak kaç net yaptığını söylemiyor

Adsız dedi ki...

sbs cok iyide bence cok zordu matematik ve fen zordu...

Adsız dedi ki...

bence bu sbs çooooooook kolaydı ben bile 70lerde net yaptım bna zor diyen yani kendine bi sorsun bendemi hata var diye bence bu arada fetoya adnana ceme burağa SELAMLAR...

Adsız dedi ki...

BEN AYŞEGÜL KARADENİZSBSYİ MERAK EDEN BİZ YÜZLERCE ÇOCUK ONLARCA GÜN AY ÇALIŞTIK DİDİNDİK VE KENDİMİZİ ZORLADIK ÇOĞU ARKADAŞLARIMIZ ÇALIŞMIŞ DEİL AMA BYU SBSDE KENDİ BECERİLERİNİ GÖRSÜNLER DE AKILLANSINLAR BEN HERKESE TMBEL ÇALIŞAN DEMİYORUM BENDE FAZLA TEMBEL DEİL BFAZLA ÇALIŞKAN DEİLİM ÜSTÜN ZEKALIDA DEİLİM PROFÖSÖRLER TARAFINDAN YARATILMADIM BANA DESTEK VEREN ÇOCUKLAR SİZDE HAKKINIZI ARAYIN KİMS3E ÖNÜMÜZDE DURAMAZ SBS İŞALLAH DİLEDİĞİNİZ GİBİ Bİ SONUCA VARIRSINIZ ALLAH KOLAYLIK VERSİN AYŞEGÜL:).:9:):)

Adsız dedi ki...

SBS sınavı çok kolaydı.En kolay sorular İNGİLZCE,MATEMATİK sorularındaydı.Ben A kitapçığı alanlara selam söylüyorum.İşallah her kesin sınavı güzel geçmiştir.

Adsız dedi ki...

bence kolaydı ama eleyici sorularda vardı inşallah bidahaki senede aynı kolaylıktaki sorular olur bana katılanlar cevap yazsın herkese selammmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

umarım bu mesajı okuyanların hepsi SBS de çooooooooooooooooooooooooooooooook iyi netler yaparlar

Adsız dedi ki...

SBS ARTIK SONA ERDİ KURTULDUK ÇOK SEVİNÇLİYİM 70 NETTİM VAR YUPPİ

Adsız dedi ki...

ben 6. sınıf öğrencisiyim ve çok başarılıyım ben cevaplarımı almıştım 80 sonudan 80 netim var çooooooooooooooooooooooook basit sormuşlar.

Adsız dedi ki...

sbs kolaymış ama çalış çalış gına geldi yawwwwwwwwwwwwww

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bncede sınav soruları çok kolaydı bn hepsiini doğru yaptım hem çalışmamıştımda zor zannediyodum ama kolaymışş sınav süper geçtiiiii

Adsız dedi ki...

ence sbs soruları acayip kolaydısınavı kötü geçenler üzülmesinevgiler

Adsız dedi ki...

ya bencede sbsnin çıkması çok iyi oldu.fakat her sene çalışmak biraz zor oluyo ama yinede cok quzel.birde sbs sorular-cevaplar sitesi için sacma sacma siteler bulmuşlar bence cok saçma olmuş.

Adsız dedi ki...

merhaba ben eda.bursadan sbs gercekten ç9ok kolaydı
90 soruda 63 netim war bana gore supğer gecti sbs yi bulandan allah razı olsun.kimse sbsden korkmasın sbs bana sanki ucu kırılmış kalemin ucunu acmak kadar kolay geldi:D

Adsız dedi ki...

bence sbs biraz kolay biraz zordu 7.sınıfa gidiyorum bence çok kolaydım msn nem mutlu_prenses00@hotmail.com ama camını açacak ben açmam baştan diyim ilk siz açacaksınız sonrada ben açacam

Adsız dedi ki...

of yha korkuyorum hemde nasıl hele sonuclar gelınce ALLAH'IM eger bn bu sbs sınavında basarılı olursam babam bnı saraylarda yaşatır yha of okuldakı gıbı netlerım yuksek olsun hep 75 78 95 100 netlerle geçtım bakalım bu sbs sınavım nasıl gecıcek yha ama cok korkuyorummmm offfffffffff

Adsız dedi ki...

sbs nin sonuçlarını çok merak ediyorum lütfen biraz acele edin

Adsız dedi ki...

ben 7.sınıf öğrencisiyim 90 sorudan 90 netim var.ayrıca 63 net yapıp sevinen salaklara da acıorm

Adsız dedi ki...

bence sbs sınavı kaldırılsın çok saçma bişi hep bizi sitrese sokuyorlar bu sbs yüzünde çogu qenç kötü alışkanlıklar ediniyo ve bnm tanıdıgım insanlar var bence şu sbs kaldırılsın bizim qeleceqimizle oynuyorlar ve bu sene artık karne notlarıda çok ince hesaplamalar yapılıyor onun için bnm taktir alıcagım yerde teşekkür aldım bence bana katılanlarda vardır diye düşünüyorum.... ßüşra

Adsız dedi ki...

SBS SINAVI ÇOK GÜZEL GEÇTİ AMA İYİ BİR LİSEYE GİDEMEYECEĞİMDEN ÇOK KORKUYORUM BU YÜZDEN MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞININ BANA YARDIM ETMESİNİ İSTİYORUM

Adsız dedi ki...

bence sbs çok saçma çünkü derslerinde çok çalışkan olan bir öğrenci eğer bu sınavda düşük not alırsa iyi bir liseye gidemeyecek ve bütün emekleri boşa çıkacak sizcede saçma değil mi*

Adsız dedi ki...

ewet doğru diyosun bunee ya sbs soruları diyoruz neler cıkıyo boşuna zamanımız gidiyo sbs ye gelinçe dersler, sınavlar yani bu kadar sitres yetmiyomuş gibi bide sbs çıkdı annem ikidebir tesr çoz yokk şuu tarihde sınav var bikmem ne bilmem ne bilmem ne.....!!!!!! fatma arkadaşıma katılıyorumm çok şacma vede 2. arkadaşımıza katılıyorum son söz olarak sbsyı çıkaranın allah belasını versin tabi sınava onlar girmiyo biz giriyoruz ay daha bir şeyler soylicektim de neyse sbsden nefret ediyorummmm :@